Regisztráció | Elfelejtett jelszó


Még a szocialista EP-képviselő is tiltakozik az uniós büntetés ellen
2012. február 21. 19:17

Tabajdi Csaba szerint a magyar népet büntető intézkedések igazságtalanok volnának. Az MSZP EP-delegációjának vezetője nyilatkozatában arra hívta fel a figyelmet, hogy az országnak szánt kohéziós támogatások felfüggesztése unióellenes egységfrontot alakíthat ki a magyarok körében.

Nyilatkozatban tiltakozott Tabajdi Csaba az ellen, hogy az Európai Bizottság a Magyarországnak szánt kohéziós támogatások felfüggesztését tervezi; az MSZP európai parlamenti (EP-) delegációjának vezetője szerint „a magyar társadalomban unióellenes egységfront alakulhatna ki”.
 
Az MSZP-s politikus elmondta: Martin Schulzhoz, az Európai Parlament elnökéhez és Andor Lászlóhoz, az Európai Bizottság magyar tagjához fordult az ügyben. „Arra kérem Martin Schulzot és Andor Lászlót, vesse latba befolyását, hogy a Bizottság vegye figyelembe az EP múlt heti állásfoglalását, és azonnal álljon el a szándékától. Az Orbán-kormányt lehet bírálni, de elfogadhatatlan a magyar népet büntetni” - olvasható Tabajdi nyilatkozatában.
    
„Méltánytalan, rossz politikai döntésnek tartjuk már magát a felvetést is, ami igazságtalan a magyar állampolgárokkal szemben. Ez a döntés nem az Orbán-kormányt, hanem a magyar önkormányzatokat, a magyar embereket, a magyar vállalkozókat büntetné” - hangsúlyozta Tabajdi az EB szóvivőjének azon bejelentésére reagálva, hogy az uniós javaslattevő-végrehajtó intézmény a túlzottdeficit-eljárás keretében függesztené fel a kohéziós támogatásokat.
 
(Fotó: MTI)
A bejegyzés trackback címe: http://m.mandiner.hu/trackback/33343

Kommentek (108 db) időrend | fordított időrend | értékelés szerint



Egy kis ál-jófejkedés a szavazók meggyőzésére.

eldobom magam! :D:D

Mi, hogy a büntetést, nem Orbánnak kéne kifizetnie a szőlőbányáiból, hanem a magyaroknak?

Eddig nem az volt, hogy a kormányt büntetik, nem a nemzetet?

Lehet, hogy tényleg külön kellett volna választani a bel-, és a külpolitikát?

BALf*szok!

Válaszok:
TaTa86 | 2012. február 21. 19:25
micream | 2012. február 22. 09:01

Talán nem kellett volna buzgólkodni, amikor a hazánk elleni fenyítést szövegeztétek, árulók!

Tabajdi Csaba szerint a magyar népet büntető intézkedések igazságtalanok volnának.
--
kabbe: a magyar nép fia

És persze sz*rjon sünt Orbán is...

Feljelentgetünk, rémhirterjesztünk, csodálkozunk, hogy jön a bünti!!!

Kicsit árulkodunk,aztán elkezdjük játszani a hazafit. Profi játékos vagy,de aljas is.

Gombóc XVI. Artúr 2012. február 21. 19:29

Most azért szidjátok mert ilyet mondott??
Ha majd mást mond azért lehet szidni, de most éppen jól szólott...

Válaszok:
Gombóc XVI. Artúr | 2012. február 21. 20:02
bonzo | 2012. február 21. 20:04
szabadhajdu | 2012. február 21. 20:38
peninsulavaldes 2012. február 21. 19:29

Nagyon ravasz, remélem senki sem kajálja be!

Ajánlom Göncz Kingának és áruló társainak ezt a videót ! Nézzék meg és gondolkodjanak el hogy mit tettek ők és kommunista elődeik a felszabadulás óta hazánkkal! Amikor nézem a sírás fog el.....

http://www.youtube.com/watch?v..

Válaszok:
Erik a Narancs | 2012. február 21. 20:44

Ez egy nagyon korrekt nyilatkozat. Miért nem hallok hasonlót a kormánypárti ep képviselőktől? A dajcstomi twitterezik, azért nem ér rá, na de a többi?

Válaszok:
kjkj945 | 2012. február 21. 19:33
respondent | 2012. február 21. 19:46
Öreg | 2012. február 21. 20:24
elfelejtette | 2012. február 21. 20:28

Mert ők hiába tennék, nem ők voltak a rémhirterjesztők.

Farizeus seggfej!
Mintha nem ezért csinálták volna....

"Tabajdi tiltakozik a kohéziós támogatások felfüggesztésének szándéka ellen"

Ügyes- mondaná Kohn bácsi.

Én is használtam már ezt a módszert, amikor valakinek egy tolatásnál segitettem, majd amikor beletolatott a keritésbe, hátrahivtam azzal , hogy "most- nézd meg- mit csináltál!"
:-)
Nem kellett volna ebben a hazaárulásban részt venni Tabajdi elvtárs. Ezt már többé le nem mossa magáról. És igen- a magyarok többségének leesett a tantusz arról hogy az igazi diktatúra az EU keretén belül található meg.
Az itélet -már a meghallgatás előtt kész van.

krisztoforo48 2012. február 21. 19:37

A pofádat be kellett volna fogni az utóbbi 2 évben és nem most kinyitni.Tetvek vagytok,nem vagytok méltók a magyar névre.

hullajelolt Jenkins 2012. február 21. 19:42

"arra hívta fel a figyelmet, hogy az országnak szánt kohéziós támogatások felfüggesztése unióellenes egységfrontot alakíthat ki a magyarok körében."

:D:D

Aztmondja "alakíthat ki":D

Már késő a bánat, papi..

„a magyar társadalomban unióellenes egységfront alakulhatna ki”.
***
Azért egy áruló komcsival és egy vérszívó libsivel még akkor sem közösködnék.

Mi a korrekt ezen? - be van xarva, hogy az 5% sem lesz meg a maszopnak 14-ben! Egy magyar sem fogja nekik megbocsátani, hogy azzal szavazgatnak együtt, aki a zsebükben turkál.

Nem kellett volna arcoskodni te kis hülye!

"Az Orbán-kormányt lehet bírálni, de elfogadhatatlan a magyar népet büntetni". Nem bántani akarlak kedves népem amikor tökön rúglak, csak a golyóiddal meg a farkaddal van bajom, mert annak baloldalon van a helye.:-)

Virginitas,tempus,vox,irrevocabile damnum,kedves
tabajdi evtars/ur

"Két dolog sosem tér vissza: a kilőtt nyílvessző és a kimondott szó."
(ókori bölcsesség)

"Most már késő! Baszd meg!"
(legújabb kori bölcsesség)

Gombóc XVI. Artúr 2012. február 21. 20:02

Fiúk-lányok!

Esetleg cáfolat?
Mármint a diszlájkok mellé...

Válaszok:
peninsulavaldes | 2012. február 21. 20:04
elfelejtette | 2012. február 21. 20:07
Ricochet | 2012. február 21. 20:16
peninsulavaldes 2012. február 21. 20:04

Gombóc!
Amit Tabajdi mester csinál az enyhén szólva is gusztustalan. Egyik pillanatban még azon dolgozik, hogy miként ártson, aztán átvált tiltakozóvá. Az ilyen menjen a.. oda!

Igazad van, háromszor bevették mostmár nem hisznek nekik - remélem.

Nem tudok mást mondani, ezek hülyék. Nem képesek felmérni tetteik következményeit. Mit hittek, ha kiharcolják a büntit, itthon hősként fogják őket ünnepelni?

Tabajdi úr!
Mit tud?
Talán még sem lesz mindenhol baloldali kormány Európában?

Kinga néni mit szól ehhez a pálforduláshoz?

Mit kell cáfolni, fel sem tűnik a helyzet visszássága?

Na ja, ti csak az első dominót döntöttétek fel. Most meg azon visítoztok, hogy dől a következő is. Nem láttátok volna előre? Vagy csak éppen rájöttetek, hogy ti is ott álltok egy dominósor végén? Értetek nem kár.

"Ez a döntés nem az Orbán-kormányt, hanem a magyar önkormányzatokat, a magyar embereket, a magyar vállalkozókat büntetné” - "
-----------
Ja!
Miután Kálmán Olga telehisztizte az országot az ellenkezőjével!
Menjetek a francba!
Undorító, hazug játékosok vagytok, szocik!

Tabajdi Csabát a tisztességesebb szocik közé soroltam, nyitott volt a határon túli magyarok irányában. Most már késő, az EP határozatott beterjesztette. Győzze meg a szoci biztosokat, hogy ne szavazzák holnap a felfüggesztést (amit meg fognak).

Egy hete, a szavazás előtt mondták a Mesterházynak, hogy néha képviseljék az ország érdekeit is, ne csak dumáljanak össze-vissza az EU Parlamentben.

Két napra rá, de még a szavazás előtt levélben szólították fel Mesterházyt, hogy az EU parlamenti képviselőik NE szavazzanak Magyarország ellen.

Múlt csütörtökön, 12:09 perc környékén minden feltett kérdésre az ország elmarasztalása mellett szavaztak a szocialista-liberális-zöld-kommunista képviselők. A magyarok is! Egytől-egyig.

A szavazás végén a baloldali képviselők megtapsolták magukat.

Azóta folyamatosan mentegetőznek, mosdatják magukat meg egymást, hogy "ennek nincs tétje, emberek!".

De, van tétje! Amellett, hogy simán elárulták a "hazájukat", még el is indítoták a lavinát ellenünk!

Kedves Artúr!
Miért kellene örülnünk, hogy ez a szarfaszú most azt mondja, amit mond?! Talán megbánt valamit is?! Most jött rá, hogy mekkora egy balfasz a többi tetűvel együtt??? Nem csak az a ludas, aki hagyja a gyereket, hogy hozzáférjen a töltött pisztolyhoz! Az a legnagyobb ludas, aki megtölti (neki) a pisztolyt!

Aligha hihető amit hablatyol.
Egy szavukat sem szabad elhinni!
Soha, egyiknek sem.

Leszerepeltek...

Válaszok:
Ricochet | 2012. február 21. 20:20
Gombóc XVI. Artúr | 2012. február 21. 22:36

Amióta ez a hercehurca megy ellenünk én már kiábrándultam az EU-ból!

Szemétre való ócska gittegylet.
Ebben a formában mindenképp.

Bánom, hogy arra szavaztam, hogy a tagjai legyünk! Ha tudnám, visszacsinálnám...

Válaszok:
citizen queen | 2012. február 21. 21:53

Csak egy tényt kérek, hogy mi ebben a korrekt!

Szerintem csak színészkedtek, megjátsszátok az értetlent. Nem lehettek ennyire hülyék, hogy ne fogjátok fel, mennyire ostoba húzás volt ez az egész így, ebben a formában.

A baloldal nem akar választást nyerni, vagy abban bízik, hogy majd Brüsszel egy határozattal őket rakja a kormányzati székekbe?

Egyébként az egész túlzottdeficit eljárás olyan gyenge lábakon áll, hogy az elképesztő. Kockázatosnak látják a 2013-as!!! költségvetési hiányszámot, mert az szerintük magasabb lesz 0.25%-kal!! Agyrém, bzmg.

Válaszok:
Tehetetlen Dodó | 2012. február 21. 20:34
Tehetetlen Dodó 2012. február 21. 20:34

Az a gyenge láb is kilóg: lóláb.

Ezek a szocik hányadékok!
Itt van ez a Tabajdi, MSZMP KB-és alosztályvezető, a kommunista diktatúra egyik koriferusa, jártatja a száját.
Ő beszél demokráciáról.
A népi bölcsesség azt mondja, hogy kutyából nem lesz szalonna.
Meg amit megfőztek egyék meg.
Tetszelegni akarnak mint a magyar nép védelmezői, amikor a féreg munkáját már elvégezték.
Jellemnélküli alakok ezek, szégyentelenek.

Úgy gondolom Tabajdi, itt az idő, hogy felkeredj te is a halál bánatverte faszára.
Aljadék szarházi.

Egy meleg szocialista, jól jön a hideg napok után.

Meg ugye esetleg érdeklődj bazdmeg a pártodnál meg a DK-s nárcistánál mi picsáért is tervezi ezt a szart ellenünk a Nagy Szent Únijó.
Ja, és hiába próbálsz bármit, te is beleragadtál a hiteltelenségbe.

Nocsak Tabajdi uraság rájött, hogy nagyon könnyen előfordulhat, jövőre nem lesz lehetőség az EU-s zsíros állásra?

Erik a Narancs 2012. február 21. 20:44

A video 1938ban keszult, a "felszabadulas" 1945ben volt. 1938-45 kozott azert tortent egy es mas Budapesten. Amikor az 1938-45 kozotti dolgokra gondolsz, nem fog el siras...?

Válaszok:
Prof-Donda | 2012. február 22. 09:05

Fogadjunk, hogy az MSZP mindezt Tabajdi Csaba egyéni véleményének fogja mondani?

Tabajdi úr! Ugye már hallani lehet a nép mit üzen? Ahogy a nóta mondja;

Most már ne kacsints felém,
Most már mást szeretek én!
Késő minden, kisöreg!
Eső után köpönyeg!

Kivételesen a polgároknak van igaza ;)

A támogatások megvonása tényleg a szocialista és fideszes vállalkozói holdudvart bünteti leginkább ;)

De gyorsan megjött a szociális érzékenység :p

Mindig is sajnáltam a hazájukért aggódó hazátlanokat.

"Nyilatkozatban tiltakozott Tabajdi Csaba az ellen, hogy az Európai Bizottság a Magyarországnak szánt kohéziós támogatások felfüggesztését tervezi; ..."

Kezdik mosni a kezeiket, pedig ők kezdték el a katyvaszt kevergetni. De megijedtek szerintem. A hazaáruló státusz a jelenlegi törvényeink alapján símán ráhúzható lenne a maszopos ep képviselőkre. :|

Mondhatni: Óvatosan a kívánsánságokkal, még teljesül... Csak félek tőle kb. annyi lesz a következmény mint pl. az ügynökmúltat feltáró javaslatnak. :(

Válaszok:
jag3 | 2012. február 21. 21:26

Igazad van, _feltétlenül_ hazaárulóknak kell őket nyilvánitani :o) akkor később ugyanezt lehet tenni a fideszesekkel és mindjárt tisztább a levegő :))))

Válaszok:
Tehetetlen Dodó | 2012. február 21. 21:29
Learten | 2012. február 21. 21:35

Sajnáljuk, Tabajdi, az árulás az árulás.Kár strapálnod magad, ócska hazug vagy. A kaméleon az kaméleon, bármilyen színű is.Undorító, gusztustalan szemétláda vagy.

Tehetetlen Dodó 2012. február 21. 21:29

Nem kell nyilvánítani.

Ezek maguktól hazaárulók, önként és dalolva.

Válaszok:
butapesti | 2012. február 21. 21:55

"Igazad van, _feltétlenül_ hazaárulóknak kell őket nyilvánitani :o) akkor később ugyanezt lehet tenni a fideszesekkel és mindjárt tisztább a levegő :))))"

Az hogy ki a hazaáruló avagy sem, pártfüggetlen. Legalábbis számomra mindenképp.

Válaszok:
butapesti | 2012. február 21. 21:52
jag3 | 2012. február 21. 21:57

Most már qss! A hazád ellen szavaztál, most meg játszod a haza megmentőjét? Tünjél el és soha ne gyere Magyarországra! ez többé már nem a te hazád!

"Rohadt büdös kommunista banda
Mér' nincsenek ezek felakasztva..."

Valóban pártfüggetlen!
Aki Brüsszelben magyar delegáltként a magyar adófizetők pénzéből Magyarország ellen szavaz az hazaáruló.
Teljesen mértékben függetlenül a pártállásáról.

citizen queen 2012. február 21. 21:53

Amióta ez a hercehurca megy ellenünk én már kiábrándultam az EU-ból!

Szemétre való ócska gittegylet.
Ebben a formában mindenképp.

Bánom, hogy arra szavaztam, hogy a tagjai legyünk! Ha tudnám, visszacsinálnám...


Ezt akár én is írhattam volna, ugyanígy érzem én is.

Válaszok:
butapesti | 2012. február 21. 23:02

Dodó! Ez így van. Sajnos ezek nem tudják, mi az, hogy "haza". A liberálisoknak és a kommunistáknak csak lakóhelyük van, hazájuk nincsen. A fogalom sem jön le náluk. Egyszerűen nem értik..

Válaszok:
jag3 | 2012. február 21. 21:58

Nem, nem, ... nem úgy van az. Valahol valakinek el kell kezdenie :o) Itt az IDŐ! Most vagy soha!!! ;)

Ne aggódj, a fideszeseknek meg "hazájuk" van, épp csak annak olyan 6-7 millió magyar nem része ;)

Válaszok:
Dr. Táskás Tóni | 2012. február 21. 22:29

Most könnyekig meghatódtam a Tabajdi emberi nagyságától. Nem lehetne szenté avatni? Hogy lehet ennyire képmutató tetű egy ember? Csak a Gönz képes ezt felülmúlni (apa is, lánya is)

Válaszok:
butapesti | 2012. február 21. 22:59

Csabi ezt már elbasztátok! Nem kicsit!
Ezt is odaraktuk a többi cuccotok mellé: adósághegyek, óriási büdzsé hiány, áfa, feljelentések, Malév, oszkó, Budapest Airport záradékos szerződés, stb.
2 év van a választásokig.
NEM FELEJTÜNK!
Tőletek mocskosabb undorító fajtát a Föld nem hordott a hátán.

Dr. Táskás Tóni 2012. február 21. 22:27

2006-ban Orbán és Szájerné férje azt kérték Brüsszelben, hogy Mo-tól vonják meg az EU-s pénzeket és forrásokat.
Lehet, hogy most került elő a kérésük és Orbánnak akarnak kedvezni.

Hazaárulókról csak ennyit: Tovaris Konec

Válaszok:
Dr. Táskás Tóni | 2012. február 21. 22:34
zelator | 2012. február 21. 23:07
Dr. Táskás Tóni 2012. február 21. 22:29

Van az 8-9 millió is.

Válaszok:
jag3 | 2012. február 21. 22:33

Rosszul számolsz. A hazának nemcsak törzsrészvényesei, de csatolt részei is vannak ;)

Válaszok:
Dr. Táskás Tóni | 2012. február 21. 22:36
Dr. Táskás Tóni 2012. február 21. 22:34

Kösz a gyors reagálást.

Dr. Táskás Tóni 2012. február 21. 22:36

A törzsanyag-smittelve plagi bától- szűk tizmilla. A többivel ebben az összefüggésben nem foglalkozom.

Gombóc XVI. Artúr 2012. február 21. 22:36

Rendben, értelek és most már igazat is adok annak aki szidja öt. Ami pedig az EU-t illeti, abban is egyetértünk. Nagyon úgy néz ki, hogy vannak első, másod és sokad osztályú EU tagállamok...

"Most könnyekig meghatódtam a Tabajdi emberi nagyságától. Nem lehetne szenté avatni? Hogy lehet ennyire képmutató tetű egy ember? Csak a Gönz képes ezt felülmúlni (apa is, lánya is)"
-------------------------------------------------
Felülmúlni vagy Alulmúlni?

Az EU-n egyedül a gitt-gyártók gazdagodtak meg, meg a bankár-maffiózók. (Az előbbiek az üléseken rágott gittet szállítják, az utóbbiak a többszörös uzsora-kamaros hitelt.)

Te melyik vagy? A hazaáruló, a Tovaris? Vagy mindkettő egyszerre?

Válaszok:
nyugi | 2012. február 21. 23:15

No, akkor tegyünk rendet a fejekben, mert úgy látom, hogy szükség van rá.

1. Az Európai Bizottság úgy működik, hogy szarik a tagállamokban végbemenő folyamatokra. Ha egy tagállam nem teljesíti a vállalt feltételeket (vö. túlzottdeficit-eljárás), akkor egy idő után indítványozzák a megbüntetését. Az elmúlt két évben a nyugdíjpénzek lenyúlása ellenére, az unortodox barbárkodásnak köszönhetően szarabb lett a gazdasági környezet. Az EU ilyenkor beavatkozik.

2. Tabajdi arra hívta fel a figyelmet, hogy a Bizottság részéről annak ellenére, hogy ennek a világon semmi köze nincsen ahhoz, hogy milyen állásfoglalást fogad el az EP, nincsen jó üzenete. Az EP állásfoglalás egyébként - ha valaki végigolvassa, ameddig úgy látom, itt nem sokan jutottak el - éppen arra szólítja fel a Bizottságot, hogy ne tegyen további lépéseket, hanem folytassa Orbánék megfigyelését és a további cselekmények ismeretében döntsön. Persze köszönhetően "hiteles híradónknak" meg a hasonlóaknak, ez itthon úgy jön le, hogy "a Zeu má' megint bokáztat minket". (Olvasni tudó emberek csinálnak hülyét magukból, pedig elég lenne az EP honlapján - magyarul, ha úgy tetszik - elolvasni a szöveget.)

3. Tabajdi attól fél, teljesen jogosan, jegyzem meg, hogy az alapvetően jó szándékú EP-határozat, aminek az volt a célja, hogy Orbánékat bírják jobb belátásra (bár a szövegben még éppenséggel ez sincs benne), a magyar társadalomban úgy szűrődik le most, hogy a Bizottság - ismétlem, teljesen véletlenül - épp most indította meg az eljárást, mintha lenne összefüggés a kettő között. A fenti bejegyzések 90%-a a lehető legjobb bizonyítékként szolgál arra, hogy Tabajdinak ebben tökéletesen igaza volt.

Röviden: a Bizottság, bár nem feladata, hogy figyelembe vegyen politikai megfontolásokat, most lehetett volna kicsit politikailag érzékenyebb, mert így most lehet hogy sokkal nagyobb bajt csinál, mintha még pár hónapig kussban maradt volna. Az pedig ha a Jobbik erősödik meg, nem jó sem Magyarországnak, sem az EU-nak. Ezt kéne a Bizottság arcába nyomni.

Válaszok:
Learten | 2012. február 21. 23:45
jag3 | 2012. február 21. 23:47

Azért figyelj oda, hogy nehogy örök haragba legyél önmagaddal...

Még valamit hozzáteszek. A Bizottságnak a gazdaságpolitikai bénázások esetére sajnos ez a legerősebb fegyvere, és ez nem jó. Ezzel a központi kormány hülyeségei miatt büntetnek végfelhasználókat, azaz önkormányzatokat, vállalkozásokat. Tehát alapvetően abban is igazat tudnék adni Tabajdinak, hogy ez a büntetés úgy ahogy van, igazságtalan. De hát ez meg olyan, hogy a támogatást nemcsak elfogadni kell, hanem a feltételeket is vállalni.

Válaszok:
Learten | 2012. február 21. 23:47

"1. ... barbárkodásnak köszönhetően szarabb lett a gazdasági környezet. Az EU ilyenkor beavatkozik."

Lásd még Görögország, őket mentik. Hol itt a logika abban amit írsz??


"2. Tabajdi arra hívta fel a figyelmet, ... stb."

Álomvilágban élsz. A maszopos brancs által benyújtott felülvizsgálati kérelem csak az utolsó lépés volt. Onnan kell kezdeni az események sorát amikor a liborósmaszopos társaság tájékoztatása alapján a nyugati újságok kezdték aláásni Mo-t. Már csak ott is elbuktak, hogy az újságok, külföldi politikusok micsoda véletlen, azonos szófordulatokat használtak mint a most feljelentgetők...
Ha a hitelét egy országnak lerombolták pl. ezen a módon, jönnek a következmények is.
Ne csak egy eseményt figyelj meg, mert tévútra visz. Attól hogy egy éhezőt egyszer 10 fogásos vacsorára hívsz, még éhen hallhat...


"3. ... a Bizottság - ismétlem, teljesen véletlenül - épp most indította meg az eljárást, mintha lenne összefüggés a kettő között. ..."

És van is. Összességében figyeld az eseményeket mint már írtam. Szerinted ha most pl. Anglia (tetszőlegesen választható) ellen is egy ilyen határozat születne miután valamelyik angol politikus a saját országát feljelentené, szerinted lenne további következménye? Hát nem. Itt most elért a hazánk ellen áskálódó libmaszop egy szintet, ami úgy néz ki kibillentett egy dominót. Az hogy utána ez még mennyi kárt okoz nem lehet tudni.


"a Bizottság, bár nem feladata, hogy figyelembe vegyen politikai megfontolásokat, ..."

Ott is emberek ülnek, a döntésükben ugyanúgy nagy szerepet játszik az ún. lobbisták tevékenysége (hú de szépen hangzik, azért kíváncsi lennék ezeknek a lobbistáknak mekkora költségkeretük lehet...), az adott ország hírneve/hírhedtsége, stb.


"...Az pedig ha a Jobbik erősödik meg, nem jó sem Magyarországnak, sem az EU-nak...."

Ez pedig nem EU-ban eldöntendő kérdés amíg a demokráciát legalább látszatra tartani akarják. Attól hogy letakarják semmi sem oldódik meg, ha a Jobbikot el akarják tüntetni a politikából akkor a megerősödésének okával kezdeni valamit (most ne menjünk bele a nyilvánvalóba...).


Úgy egyébként igaz amit írsz, ha csak ez az egyetlen esemény játszana. De a dolgok nem fekete-fehér alapon mennek, talál csak a sakktáblán létezik ilyen, de ott az is csak a látszat.

Válaszok:
jag3 | 2012. február 21. 23:49
Edigej | 2012. február 21. 23:57

"...Tabajdinak, hogy ez a büntetés úgy ahogy van, igazságtalan."

Persze hogy igaza van ebben, de arra hogy ezt épp ő mondja ki, arra szokták mondani: "csak a labdán van bőr".

Ezzel szemben a helyzet az, hogy a német-francia tengely már hónapok óta kampányt folytat Magyarország "repozicionálása" érdekében. Erre ült rá a baloldal az EP-ben.

Gabár az EP határozat, ahogy mondod, nem közvetlen része a "magyar kérdés lerendezésének" az _eljárás viszont igen_.

Vagyis: lehet arról "álmodozni", hogy a Bizottság "magyar belpolitikai megfontolásokat" vesz figyelembe, de ez egy jól előkészitett folyamat egyik pontja mindössze. Megjegyzés: például az is jobb lett volna, ha nem emelik meg a kötelező tartalékolást az államkötvény "nagykereskedők" számára és akkor nincs olasz válság. Micsoda forditott logika...

Amúgy meg amit irsz az semmi más, mint a magyar kormány politikai álláspontja: miszerint "jujjujj a Jobbik, én vagyok az egyetlen támasz, szóval nekem mindent lehet"

Kár volt az erőfeszitésért: ennyire körbecsafarni a témát nem kell félnetek jó lesz az igy is ;)

Válaszok:
Edigej | 2012. február 22. 00:06

A lobbistákkal egy kicsit alulértékeled a helyzetet. Ez a folyamat, aminek Mo az elszenvedője egész nyilvánvalóan a német és francia kormányok közötti megállapodás eredménye.

Válaszok:
Learten | 2012. február 21. 23:53

"A lobbistákkal egy kicsit alulértékeled a helyzetet. Ez a folyamat, aminek Mo az elszenvedője egész nyilvánvalóan a német és francia kormányok közötti megállapodás eredménye."

Nem értékelem alul a lobbistákat, attól hogy nem írom le a nyilvánvalót velük kapcsolatban, talán csak azt jelenti enyhén fogalmaztam. :)
Egy ideje egyértelmű hogy a német-francia államok a gyarmatosítók, ők döntenek mindenről. Az a szégyen hogy ezt már nem is titkolják. A magyarokat mindig is csesztették, de ehhez nagy lökést adott a liberós maszopos belső támadás is. Enélkül a támogatások befagyasztása szóba sem került volna ebben a világgazdasági helyzetben. Vagy ha igen akkor nem csak velünk kapcsolatban.

"Lásd még Görögország, őket mentik. Hol itt a logika abban amit írsz??"

Először talán vizsgáld meg, hogyan is "mentik" a görögöket. Csődbiztossal, gazdasági függetlenség teljes elvesztésével, a kormány leváltásával. Ezek szerint jobb lenne ha ez nálunk is így lenne? Másrészt Görögország tagja az euróövezetnek. Magyarország nem. Ha Görögország bedől, sokkal nagyobb problémákat kelthet, mint ha mi bedőlünk. Ez a szomorú igazság. Ettől függetlenül, mint írtam, nem értek egyet ezzel a szankciórendszerrel, csak a tényeket közöltem.

"Onnan kell kezdeni az események sorát amikor a liborósmaszopos társaság tájékoztatása alapján a nyugati újságok kezdték aláásni Mo-t. Már csak ott is elbuktak, hogy az újságok, külföldi politikusok micsoda véletlen, azonos szófordulatokat használtak mint a most feljelentgetők..."

Nyilván az összes nyugati sajtótermék, sőt, az amerikai kormány, a német kancellár, a francia, az osztrák kormány, a jobboldali többségű EP és a Bizottság is a magyar szocik befolyása alatt állnak. Hű, valamit rohadtul tudhatnak ezek. Elmagyarázod, hogy működik ez a hatalmas hálózat? Talán Orbán Viktor is igazából a szocik embere?

Másrészt... milyen felülvizsgálati kérelemről beszélsz? Erről eddig nem hallottam.

"Szerinted ha most pl. Anglia (tetszőlegesen választható) ellen is egy ilyen határozat születne miután valamelyik angol politikus a saját országát feljelentené, szerinted lenne további következménye? Hát nem."

Mint ahogyan a Magyarországról szóló határozatnak sincsen következménye a kohéziós forrásokra nézve. Még egyszer megismétlem, mert látom, hogy fogalmad sincsen az európai uniós döntéshozatalról - én ezt tanultam, és itt dolgozom, tehát talán némileg jobban értek hozzá - az EP határozatának SEMMI KÖZE ahhoz, hogy a Bizottság a túlzottdeficit-eljárás keretében milyen eljárást indít. De ha gondolod, keresd elő nekem az EP dokumentumában a "túlzottdeficit-eljárás" vagy a "kohéziós források" kifejezéseket. Ha találsz bennük ilyeneket, befizetlek egy brüsszeli útra.

Válaszok:
Learten | 2012. február 22. 00:07

Na most egyrészt olyan, hogy német-francia tengely nem létezik, csak papíron. Ez kb. olyan, mintha egy tengely egyik végére rákötnél egy forma 1-es Bridgestone gumival szerelt abroncsot, a másik végére meg egy Trabant bal első kerekét. Imádom egyébként az összeesküvés-elméleteket. Elmagyarázod, honnan kell Magyarországot hova repozicionálni, és mi érdeke van ebből Franciaországnak és Németországnak?

Egyébként meg távol álljon tőlem a magyar kormány politikai álláspontja. Dehogy lehet nekik mindent. Éppen ezért helyeslem és tartom nagyon pozitívnak az EP-határozatot, közben pedig kontraproduktívnak a Bizottság lépését. Orbánéknak meg kell mutatni, hogy nem tehetnek meg a saját választóikkal sem bármit, amit akarnak (persze, ha lenne egy erős, normális, az átlag választó számára vonzó ellenzék, ezeknek a vitáknak egy részére valószínűleg nem is lenne szükség Brüsszelben, csak Budapesten). Ugyanakkor minderre úgy kell emlékeztetni őket, hogy a Jobbikhoz hasonló káros elemek megerősödését is elkerüljék. Ha már mindenképp politikai szerepet szeretne a Bizottság, legyen politikailag érzékeny.

Válaszok:
Learten | 2012. február 22. 00:11
jag3 | 2012. február 22. 00:18

"Először talán vizsgáld meg, hogyan is "mentik" a görögöket. Csődbiztossal, gazdasági függetlenség teljes elvesztésével, a kormány leváltásával. "

Hát igen, de nézz már körbe! Mi is a határon vagyunk efelé. Már egy belső termék terjeszthetősége miatt is a junijóhoz kell rohanni. Meghatározzák közel kézi vezérléssel mit lehet, mit nem. (ami pl. undorító, magyar céget tilos támogatni, nyugati tulajdonút természetesen szabad)


"Nyilván az összes nyugati sajtótermék, sőt, az amerikai kormány, a német kancellár, a francia, az osztrák kormány, a jobboldali többségű EP és a Bizottság is a magyar szocik befolyása alatt állnak. Hű, valamit rohadtul tudhatnak ezek. Elmagyarázod, hogy működik ez a hatalmas hálózat? Talán Orbán Viktor is igazából a szocik embere?"

Sosem mondtam, hogy alárendelve lennének a maszoposoknak, de informális kapcsolatban mindenképpen. Komolyan elhiszed, hogy mindenki aki nyilatkozott, helyi ismerete van? Sokszor még az is kiderült törvények kritizálásánál hogy nem is olvasták az adott törvényt, úgy tájékoztatták őket. Na vajon kik... Ennél több nem is kellett nekik. Viszont attól a pillanattól hogy külföldi politikus ez alapján nyilatkozik, súlyt ad neki.



"Mint ahogyan a Magyarországról szóló határozatnak sincsen következménye a kohéziós forrásokra nézve. Még egyszer megismétlem, mert látom, hogy fogalmad sincsen az európai uniós döntéshozatalról - én ezt tanultam, és itt dolgozom, tehát talán némileg jobban értek hozzá - az EP határozatának SEMMI KÖZE ahhoz, hogy a Bizottság a túlzottdeficit-eljárás keretében milyen eljárást indít."


Ez szép!!! Mint írod ott dolgozol, és nem tudod hogy számít-e egy döntés meghozatalában egy ország megítélése??? Na ne! Szerintem nézz körbe vagy keress más állást sürgősen.
Másképp. Válassz ki két országot amiről csak hallottál de még nem jártál ott. Melyiket választanád? Pl. Kína vagy Kanada? Egyik helyen sem jártam, de kérdés nélkül Kanada, mert jobb a megítélése. A döntéshozóknál ez a vélemény egy országról nagy súllyal esik a latba. Ha ezt nem tudod tényleg keress másik állást.

Válaszok:
Felebarát | 2012. február 22. 00:09

most akkor a túlzott deficit eljáárás az elmarasztalás és a kohéziós alapok elzárása...egy és ugyan az?...ujuj

Chikán is?

"Na most egyrészt olyan, hogy német-francia tengely nem létezik, csak papíron. ..."

Láthatólag újságot sem olvasol. Egyértelműen le lehetne vezetni a hírek alapján hogy igenis a németek és a franciák a meghatározó döntéshozók, és ezt sokszor nem is titkolják.
Húzd ki a fejed a homokból (tudom a strucc sem dugja homokba a fejét de akkor is), és nézz körbe. Felejtsd el mi van a papírokra írva, a döntések a folyósón dőlnek el nem a szavazáskor...

"Na most egyrészt olyan, hogy német-francia tengely nem létezik, csak papíron"

Érdekes, az előbb még annyira szakértettél, most meg már egy egyszerű magyar kommentelő hozzászólásának szövegét sem sikerült értelmezned? Nálad a

"német-francia kormányközi megállapodás része"

és a

"német-francia tengely"

fogalmak hogy feleltethetők meg egymásnak? mert nálam úgy, mint a virágcsokor és koszorú: mindkettőben akad zöld is ;)

"Elmagyarázod, honnan kell Magyarországot hova repozicionálni, és mi érdeke van ebből Franciaországnak és Németországnak?"

Franciaországnak __és__ Németországnak? Egy megállapodás része általában, hogy valaki valamit valamiért ad, elismer, felajánl stb. Németországnak talán nem annyira közvetlen és sürgető érdeke ez. A franciáknak viszont az. A németeknek más közvetlen és sürgető érdekeik vannak, az ilyesmiből lesz a megállapodás.

Szerinted még mi a "megállapodás" szó jelentése?

"Egyébként meg távol álljon tőlem a magyar kormány politikai álláspontja. Dehogy lehet nekik mindent"

Ezt jelentem én is értem. Tabajdit helyezed "kontextusba", felfogtam ;) De hogy miért kell ezért késő este teperni, a _Mandineren_ azt nehéz értelmezni. Ennyire belelépett Tabajdi?

Válaszok:
Edigej | 2012. február 22. 00:39

"Komolyan elhiszed, hogy mindenki aki nyilatkozott, helyi ismerete van? "

Nem, és nem is állítottam. De te meg komolyan elhiszed, hogy a problémás törvényeket / beszédeket / nyilatkozatokat nem fordítják le AZONNAL angolra/németre/franciára? Vagy akkor a magyar kormány is maradt volna inkább kussban, mikor a szlovák nyelvtörvényt / állampolgársági törvényt kritizálta? Mert hogy nyilván nem tud szlovákul sem Martonyi János, sem Orbán Viktor, sem anno Bajnai Gordon... El kell fogadni, hogy a XXI. században élünk, és ezeket a törvényeket azonnal fordítják vagy újságírók, vagy a kormányok illetékesei, vagy a világszervezeteknél dolgozó magyarok, stb. Még mindig nem tudom, mi az az "informális kapcsolat", amin keresztül Tabajdi megmondta Merkelnek, hogy mit kritizáljon. Leírnád?

"ami pl. undorító, magyar céget tilos támogatni, nyugati tulajdonút természetesen szabad"

Kérlek hivatkozz pontos irányelvre, rendeletre. Mert én nem tudok ilyesmiről. De szívesen tájékozódom, ha megmutatod, mely EU-jogszabály szól erről. Már csak azért is, mert az egységes piac elveivel ellentétes lenne, szóval szólni kéne gyorsan a Bizottságnak, hogy lépjen fel ellene ;)

"Mint írod ott dolgozol, és nem tudod hogy számít-e egy döntés meghozatalában egy ország megítélése?"

De, tudom. Az előbb írtam. A Bizottságnál, ezekben az eljárásokban nem számít. Tudod ez olyan, hogy az ott ülő olasz/máltai/bolgár eurokrata (legtöbbször több is van belőle, és sokféle) szarik arra, hogy az EP éppen mit mond a magyar kormányról. Arra is szarik, hogy Merkel mit mond. Mivel semmi közük nincsen hozzájuk, és nem tőlük kapják a fizetésüket. Emellett nem politikai döntést hoznak, hanem bizonyos feltételek együttállása esetén beindul egy gépezet. Olyan, hogy az ébresztőóra sem veszi figyelembe, hogy te éppen melyik oldaladra fordultál, vagy milyen mélyen alszol. Ha odaér a mutató, ahova kell, akkor csörög és kész. Tudom, hogy ezt Magyarországon szocializálódva nehéz megérteni, nekem is az volt először, de ez egy apolitikus bürokrácia. Ez az egyik nagy baja, jegyzem meg.

"Egyértelműen le lehetne vezetni a hírek alapján hogy igenis a németek és a franciák a meghatározó döntéshozók"

Nem. A németek. Pont.

" Felejtsd el mi van a papírokra írva, a döntések a folyósón dőlnek el nem a szavazáskor..."

Igen, a parlamentben. Így pl. a Magyar Országgyűlésben és az EP-ben is. A Bizottság meg nem parlament, hanem egy bürokratikus rendszer.

Válaszok:
Learten | 2012. február 22. 03:08

Először is hadd szögezzem le, hogy nem Tabajdiért teperek, hanem a butaság és a félinformációk ellen. Ebből mindkét oldalon van, de az utóbbi másfél évben inkább a kormányoldalra jellemző. Másrészt utálom azt, hogy éppen emiatt a hangulatkeltés miatt érzem magam otthon szarul, ha Budapesten vagyok. Harmadrészt, ezért haragszom a Bizottságra is, mert ez most rohadtul nem hiányzott.

De megnyugtatlak, mindjárt megyek aludni, mert vitatkozni általában csak akkor élvezetes, ha a másik fél (felek) rendelkezik (rendelkeznek) legalább alapvető ismeretekkel. Ez pedig jelenleg sajnos úgy látom, nem áll fenn. Kár érte.

És most lássuk, mire válaszoltál. Én nem írtam német-francia megállapodásról, te sem írtál német-francia megállapodásról. Te is a német-francia tengely kifejezést használtad, én is. Nem értem, mi a probléma.

A hozzászólásod második része szintaktikailag sem nagyon értelmezhető. Még mindig nem tudom, mi ennek a hírhedt megállapodásnak a tartalma, aminek a célja "Magyarország újrapozícionálása". Lehet, hogy te sem tudod? :) Mert a fentiekből nem így tűnik...

Válaszok:
jag3 | 2012. február 22. 01:24
kalasnyikov | 2012. február 22. 03:26

Vagyis arra vagy büszke, hogy használtad a "német-francia tengely" kifejezést és ez a __marhaságot__ mások a _TE_ szövegedre ragálva használták, __majd TE__ elkezdted cáfolni? A saját magad által elhintett marhaságot? ;)

Nem kellene a nagy arcból visszavenni és elkezdeni a tartalommal foglalkozni? Mi azon nem értelmezhető, hogy

A francia kormány valamit cserealapot adott a németeknek a magyarok meglevkéztetése ügyében, amire az a bizonyiték, hogy:

1) hónapok óta megy a két ország sajtójában a tipikus repozicionáló kampány Magyarország ellen?

2) a hozott intézkedések

És hogy az egész csak annyioban esik egybe az EP-vel, hogy erre a trendre ráült az európai baloldal? Amit a jobboldal némi szájhúzás mellett hagyott?

Mi ez az akadémikus vita itten? Ennyire hülyék vagytok? Hát nem nyílvánvaló és világos a konbendit üvöltözése és a többiek rágalomáriái után, hogy az ilyen tajbadifélék szították az egészet? Ők szállították a municiót és mondták a szemétségeket rólunk? (Ráadásul ezek az élőlények a mi pénzünkön vannak ott.)
Méghogy semleges a júnijó? Egy nagy fekete lófütyit. Az egész egy liberális, szarházi bagázs akiknek az a fő gondjuk, hogy a buziparádé rendben meg van-e tartva minden évben. Erre 6 azaz hat nagykövet "figyel", hogy ez évente meglegyen, mert ez a fontos. A buzi meg a deviáns. Az, hogy a rongyos munkanélküliek és a hajléktalanok éheznek, ez nem fontos. Akkor üvöltenek, ha hajlékot és ennivalót adnak a földön alvó kisemmizetteknek, meg meleg helyre viszik őket, hogy meg ne fagyjanak. Akkor sérülnek az "emberi jogok".
Ha szétesik a rohadt júnijó, vagy ne adj Isten lehet szavazni, hogy lépjünk már ki mielőtt teljesen lealáznak, leköpdösnek és kifosztanak.. Nos akkor én pezsgőt bontok, mert olyan rohadt az egész, mint amilyenek ezek a tajbadifélék a hazájuk bemocskolásával.

"(...) az országnak szánt kohéziós támogatások felfüggesztése unióellenes egységfrontot alakíthat ki a magyarok körében."

Már kialakult...

"Nem, és nem is állítottam. De te meg komolyan elhiszed, hogy a problémás törvényeket / beszédeket / nyilatkozatokat nem fordítják le AZONNAL angolra/németre/franciára?..."

Megint számodra minden fekete és fehér. Nézz körbe, ne ragadj ki egy-egy eseményt és egy-egy politikust. De már mondtam.


"Még mindig nem tudom, mi az az "informális kapcsolat", amin keresztül Tabajdi megmondta Merkelnek, hogy mit kritizáljon. Leírnád?"

Informális kapcsolat... umm ezt magyarázni kell neked? Gondoltam kölürírom, de annyira kifejező a szókapcsolat hogy értelmetlen. sry
Ráadásul mondtam én egyetlen helyen is hogy pont majd Tabajdi beszélt Merkellel? Olvass vissza mit írtam.


"Kérlek hivatkozz pontos irányelvre, rendeletre. Mert én nem tudok ilyesmiről. De szívesen tájékozódom, ha megmutatod, mely EU-jogszabály szól erről. Már csak azért is, mert az egységes piac elveivel ellentétes lenne, szóval szólni kéne gyorsan a Bizottságnak, hogy lépjen fel ellene ;)"

Nem tudok rendeleteket, csak egy határozatról cikkeztek, hogy a Malévnak nemcsak vissza kell fizetnie az eddigi támogatásként kapott milliárdokat, de nem kaphat semmi több támogatást. Ebben az időben cikkezett több újság, hogy a BKV is így járthat, bár ez csak jóslat volt nincs határozat róla. (Ha akarod és tényleg valós amit írtál a munkahelyedről keresd ki te a határozatok számát, a szám biztos sokat elárul...)
Ehhez képest köztudomású, hogy pl. az Audi, Mercedes, Suzuki, Hankook, Tesco, és még egy rakás más multi magyarországi cége irtózatos pénzeket és adókedvezményeket kap támogatásként.
Nos a kutatómunkát rád hagyom, de ha ezek a széles körben megjelent újsághírek nem lennének igazak úgyis helyreigazításra lettek volna kötelezve.

Erre mondom, hogy a junijónak csak addig fáj az egységes piac, amíg a magyarok valamit sajátot akarnak támogatni...


"... Ha odaér a mutató, ahova kell, akkor csörög és kész. Tudom, hogy ezt Magyarországon szocializálódva nehéz megérteni, nekem is az volt először, de ez egy apolitikus bürokrácia. Ez az egyik nagy baja, jegyzem meg."

Most bajban vagyok mert semmi kedvem ilyen korai órán utánajárni és nem is fogok.
De ha jól tudom van több olyan ország a junijóban Mo-n kívül aki több mint 8 éve nem tartja a kötelező hiánycélt. Nos ha ez igaz, akkor miért épp Mo-n kezdik az eljárást?
Nálad minden fekete és fehér, szerintem nagyon új lehetsz és lelkes hogy a junijóban minden tisztán, világosan, korrupciómentesen, érdekmentesen, stb működik. Mondtam már, nézz körül mielőtt elalélsz ebbéli hited miatt.
Apolitikus bürokrácia mi? Hehe. Ez viccnek is rossz, mindaddig amíg emberek teszik a dolgukat az adott helyen ilyen nem létezik.


"Nem. A németek. Pont."

És a Franciák. Eleinte úgy tűnt, a hármak, de nem.


"A Bizottság meg nem parlament, hanem egy bürokratikus rendszer."

Az EB-t is emberek alkotják. Ha tényleg igaz lenne, hogy minden csak a számokon múlik, és az eljárás óramű-pontossággal indul bizonyos feltételek megléte esetén, akkor egy azaz egy számítógép elég lenne az eljárás elindításához, és valaki mondjuk egy ellenőr aki aláír extraként. Semmiképp nem kellene bizottság, mert akkor nem lenne mit eldönteni.
Szerintem te egy szép rózsaszín ködben élsz egyenlőre.

Válaszok:
kulalak | 2012. február 22. 04:37

Késő bánat Tabajdi, te már a közgáz Kinizsi utcai kollégiumában is közutálatnak örvendhettél. Azóta sem változtál semmit. Ganék vagytok ti szocialisták. Ráadásul a mi adónkból teszitek ,amit teszetosztok.

Tegnap az egyik Eu portálon figyelemreméltó görög nyilatkozatot láttam. Egy idős polgár simán lehitlereze, lefasisztázta Angela Merkert és kormányát, politikástól, eu-stól. Pedig ugyebár az görög és nem magyar maceszgombóc. Utóbbiaknál mindenki fasiszta, akinek nem tetszik a macesz.A görögöknél egy ilyen megfogalmazás már sulyos kritika a németek irányában. Nos ennyit az ujrapozicionálásokról.

Van igazsaga pedig, valszeg TCs egyik samesza Edigej, egy kepviselonek altalaban van ketto vagy harom (hacsak nem Quaestor).

A nemetek. Pont.
Amugy az EU vezetese a senkik gyulekezete.

TCs 2004 ota ott van, csak annyit probalt megertetni, hogy az EP es az EB nem valaszol/felel egymasnak. Szerencsetlen ez az egesz jatszma es tuldimenzionalt, de a 6 honap elnokseggel a mult evben eloterbe kerultunk. Az EU-nak (EB-nek) ez az ev mar most szar es mar Krugman is bolondnak tartja oket.
http://krugman.blogs.nytimes.c..
http://krugman.blogs.nytimes.c..

Elobb kellett volna hangosan mondania a mondandojat TCs-nek, talan jobban meghallottak volna. Persze o is mar csak a nyugdijra var mint Kosane, meg most a Bokros.

Kár, hogy ilyen bődületesen nagy árat kell fizetni a pártpolitika felett álló nemzeti egyetértés megteremtéséért, és még így sem a megoldásban van egyetértés, csak a büntetés elutasításában. Részletesebben ld.: http://kaleidoscope.blog.hu/20..

tabajdi elvtárs ez ismét egy rendkívüli siker, fidesz és a jobbik szavazótáborának további bővítése szempontjából.

Hát, csabi, a jó k. édesanyádat, és bolsevik környezetedet, akik ekkora patkányt neveltek belőled. Nem érdemes az elmúlt napok béli viselkedésedet ennél hosszabban taglalni, te tetű.

Látod Csabi ez lett a mocskos pofázásotok eredménye.Egész életedben diplomatának készültél, hát jobban tetted volna, ha agronómus leszel, vagy szobafestő(hihi).Remélem ha hazamész Félegyházára valaki majd helyettem is jól pofán rugdos.

Válaszok:
trust | 2012. február 22. 09:09

megy a sikálás! nem a nemzetet akarják büntetni, hanem a cigánybárót

Nagyon jól tudom hogy mikor készült a kis film és nem videó,azt is tudom hogy az idézőjelben mondott felszabadulás 1945-ben történt, azt is tudom hogy mi történt a két időszak között tehát 38 és 45 között, tudom hogy a zsidó mészárlásra gondolsz de most nem arról van szó. Itt egy nagyon jó példa arra hogy és kik a példaképeik ezeknek az úgymond "hazaszerető" képviselőknek erre mit lépsz?
Ezt olvasd!
Eladta a MAGYAR ASSZONYOKAT, LÁNYOKAT!
""a magyar nők is a szabad zsákmány körébe tartoznak"

"Illés Béla 1916-ban doktorált a Budapesti Tudományegyetemen. Első írásait Ady Endre közbenjárásával a Nyugat közölte még ugyanebben az évben. A Nyugat hasábjain ettől kezdve rendszeresen vállalt politikai és közírói szerepet. Inkább szocialista, mint polgári radikális nézeteket vallott. 1919-ben emigrált Bécsbe. 1920-1921 között Kárpát-Ukrajnában a Munkás Újság munkatársa volt. Letartóztatták, majd kiutasították Csehszlovákiából. 1921-1922 között ismét Bécsben élt, mint alkalmi munkás és filmstatiszta. 1923-ban, miután kiutasították Ausztriából, Oroszországba utazott. A Sarló és Kalapács munkatársa lett. 1927-ben a Szovjet Írók Szövetsége titkárságának tagja. Regényei a Magyarországi Tanácsköztársaság eseményeit, a forradalomhoz vezető utat elevenítik fel. A szovjet hadsereg őrnagyaként részt vett Budapest ostromában. Őrnagyi beosztásában ekkortájt jelentette ki, hogy a szovjet katonaság számára "a magyar nők is a szabad zsákmány körébe tartoznak".[1] 1950-1956 között az Irodalmi Újság főszerkesztője volt. 1957-1959 között az Élet és Irodalom szerkesztő bizottsági tagja volt."

http://hu.wikipedia.org/wiki/I..(%C3%ADr%C3%B3)

Itt a válasz arra, hogy kiabáltok a magyarokra mindenféle aljasságot. Saját népeteket döntitek romba, aljas férgek. Helyedben a föld alá süllyednék, bár isten mentsen meg attól, hogy a helyedben legyek. Most meg fényezed magadat, hát ez meg aztán még nagyobb aljasság, mintha ti jót akarnátok nekünk, mellette meg fasisztának, nácinak neveztek bennünket. Gyalázatos banda!

Válaszok:
wartog | 2012. február 22. 09:12

csak reménykedem, hogy mindezt nem nekem címezted, mert én a patak jó oldalán állok.Azaz a Magyar oldalon.

Gondoltam, ma reggel még visszanézek, de tényleg nem kellett volna, csak röhögtem... Összefoglalom a válaszokat, amiket kaptam:

"Tabajdi samesza" :D Ezen jót vigyorogtam, valószínűleg nagyon meglepődnétek, ha tudnátok, hol dolgozom. Semmi közöm se a szocikhoz, se a fideszesekhez - tudom, ezt nehéz elfogadni mélymagyar észjárással - hanem egy külföldre szakadt hazánkfia vagyok, aki szeretne hazamenni, de évek óta semmi olyan nem történt, ami miatt különösen jól kéne éreznem magam otthon. Ez dühít. Mert a hazámat szeretem, nem a "perc-emberkéket" (ld. Ady, a műveletlenebbeknek)

"Keresd ki te magad a határozatokat" :D Legközelebb majd remélem az EP és a Bizottság is így fog kritizálni: "nem tetszik a magyar kormány tevékenysége, de keressék ki a törvénycikkeket ők, mert mi lusták vagyunk". Aztán megnézem, hogy akik most nekem ezt írták, mit fognak írni.

"német-francia tengely" :D Vicces, szívesen beírnám, ki használta ezt a kifejezést itt először, én, vagy akik vitatkozni próbáltak, de a fentiekből ítélve azt tanácsolom, keressék ki ők ;)

"jobboldali kormányokat informális kapcsolatokon keresztül befolyásoló maszopos gépezet" :D Ezt mindig is nagyon viccesnek tartottam. Kérdezem ismét, tán OV is Tabajdiék embere? Vagy Európában ők az egyetlenek akik Molnár F. Árpád útmutatásai alapján leszámoltak a szocik rádióhullámokon terjedő agymosó rendszerével és tiszták maradtak? :)

"Magyarország újrapozicionálása" :D Ez lesz mostantól a kedvenc kifejezésem. De ha lehet, kérjük már meg valahogy a franciákat, hogy ha annyira fontos nekik, pozicionáljanak valahova a Cote d'Azur környékére. Akkor nem lenne ilyen rohadt hideg otthon. Biztos meg lehet Merkellel ezt is dumálni :)

Ami pedig az EU intézményeivel és döntéshozatalával kapcsolatos megmosolyogtató tévedéseket illeti, szólni kéne Hoffman Rózsának, hogy ha valamire, akkor állampolgári - és európai polgári - ismeretek oktatására sürgősen szükség lenne. Komolyan, szerintem jobban menne akkor az országnak. Látjátok, én megtanultam ezeket, és jobban is megy :)

Válaszok:
Prof-Donda | 2012. február 22. 12:19

"Illés Béla 1916-ban doktorált a Budapesti Tudományegyetemen. Első írásait Ady Endre közbenjárásával a Nyugat közölte még ugyanebben az évben. A Nyugat hasábjain ettől kezdve rendszeresen vállalt politikai és közírói szerepet. Inkább szocialista, mint polgári radikális nézeteket vallott. 1919-ben emigrált Bécsbe. 1920-1921 között Kárpát-Ukrajnában a Munkás Újság munkatársa volt. Letartóztatták, majd kiutasították Csehszlovákiából. 1921-1922 között ismét Bécsben élt, mint alkalmi munkás és filmstatiszta. 1923-ban, miután kiutasították Ausztriából, Oroszországba utazott. A Sarló és Kalapács munkatársa lett. 1927-ben a Szovjet Írók Szövetsége titkárságának tagja. Regényei a Magyarországi Tanácsköztársaság eseményeit, a forradalomhoz vezető utat elevenítik fel. A szovjet hadsereg őrnagyaként részt vett Budapest ostromában. Őrnagyi beosztásában ekkortájt jelentette ki, hogy a szovjet katonaság számára "a magyar nők is a szabad zsákmány körébe tartoznak".[1] 1950-1956 között az Irodalmi Újság főszerkesztője volt. 1957-1959 között az Élet és Irodalom szerkesztő bizottsági tagja volt."

Válaszok:
Edigej | 2012. február 22. 12:33

???

Válaszok:
Prof-Donda | 2012. február 22. 12:40

Ez dühít. Mert a hazámat szeretem, nem a "perc-emberkéket" (ld. Ady, a műveletlenebbeknek)


Bejelentkezés

Felhasználónév:

Jelszó:


Regisztráció | Elfelejtett jelszó