Regisztráció | Elfelejtett jelszó


Jobbik: Ne hajtson fejet a kormány az IMF-nek
2012. január 27. 14:28

Volner János szerint az IMF elvárásai a valutaalap eddigi működésének megfelelően továbbra is a magyar lakosság megsarcolásában látja a megoldást.

 A Jobbik arra szólítja fel a kormányt: tegyen meg mindent a magyar emberek képviseletéért, és ne hajtson fejet az IMF előtt. Volner János a Nemzetközi Valutaalap Magyarországgal szemben támasztott elvárásairól azt mondta: az IMF az eddigi működésének megfelelően továbbra is a magyar lakosság megsarcolásában látja a megoldást, vezetőiben fel sem vetődik, hogyan lehetne megerősíteni a magyar ipart, talpra állítani a mezőgazdaságot, újjáéleszteni a magyar élelmiszeripart.

Az IMF a multinacionális érdekeket képviselve azt szorgalmazza, hogy ne terjesszék ki Magyarországon a multikra a közteherviselést, a hiányzó adókat pedig az egyre nehezebben élő magyar lakosságtól szedjék be” – fogalmazott. Hozzátette: a devizahiteleseket sem szeretné megmenteni az IMF. Kitért arra is, hogy az idei évre kilátásba helyezett 1.400 milliárd forintnyi kormányzati megszorításon felül újabb megszorításokat követel a valutaalap. Emiatt romlani fog a közszolgáltatás színvonala, a többi közt az egészségügyi ellátás, vagy az oktatás minősége.

A bejegyzés trackback címe: http://m.mandiner.hu/trackback/32164

Kommentek (56 db) időrend | fordított időrend | értékelés szerint



Winston Smith 2012. január 27. 15:05

IMF ide vagy oda, a magyar kormány 2010 őszétől megszorító politikát folytat.

A Fidesz a gazdaságpolitikához, mondjuk ki szépen, hülye mint a segg.

Még az egyulcsos adó is részletkérdés, annak fényében, hogy a fidesz gazdaságpolitikájából mindenféle átláthatóság, tervezettség, szervezettség teljességgel _hiányzik_. Ezt az elmúlt 1 év történései igazolták, mármint annak, aki ebben az országban él.

Hosszútávú célkitűzések csak a hatalomtechnikai vonatkozásokban jelentkeznek. Szalai 9 évre, KT elnök 9 évre, Polt Péter 9 évre, de ha nem tudnak kétharmaddal mást helyette 9 év múlva, akkor 2025-ig ott marad, ilyen kicsi apróságok.

A Fidesz egy tehetetlen és tehetségtelen rablóbandának bizonyult, gazdaságpolitikájuk ugyanolyan káros az emberekre, mint anno a szociknak.

Válaszok:
emhem | 2012. január 27. 15:20
bucó | 2012. január 27. 16:02
balbakó | 2012. január 28. 08:32

A valutaalap pont nem a szegény embereket akarja meg megsarcolni!
A 16%-s adókulcs progresszívvá tételével is ez lesz a célja! Ebből megspórolja az ország azt az 500 milliárdot, amit kiengedett!

Hülyeséget beszélnek már megint nácik!

Válaszok:
LézerJani | 2012. január 27. 15:38
oxycoccus | 2012. január 28. 07:44
Faqtya ezredes 2012. január 27. 15:10

Ez a Volner rendőr nagyon vágja a gazdaságpolitikát.

Biztos a Skála áruházi lisztpakolás közben jött bele.

Válaszok:
LézerJani | 2012. január 27. 15:34

így van.
náluk csak a jobbikosok értenek kevésbé a gazdaságpolitikához..

Válaszok:
jag3 | 2012. január 27. 15:30

hanem?

A Jobbiknak még nem volt elég a sok nemmegszorítás és elvonás, meg a különadók, a rekord benzinár és rekord államadósság?

Nem muszáj az IMF-hez menni, de a pénzpiacokon már bebukott egy párszor az állampapír jegyzés...

Válaszok:
jag3 | 2012. január 27. 15:33

Igen, csak nem a Jobbik van kormányon. De még lehet persze és akkor jő Bogár professzor úr a könny és szenvedés gazdaságpolitikájával.

ps: ettől függetlenül mostantól ugye csak a Jobbik hirdethet konzekvensen "szabadságharcos"politikát.

Ezt a pillanatot Fidesz nem látta előre?

Válaszok:
emhem | 2012. január 27. 17:15
butapesti | 2012. január 27. 18:02

A Jobbik hivatalos elképzelése az, hogy az államadósságot átütemezik (a felét, na de ez ugye max reklámfogás: olyan nincs, hogy csak a fél ételt főzzük meg, a lábos másik fele meg nyers marad)

Vagyis amennyiben a Jobbik világában élsz, szó sincs IMF hitelről. A valutatartalékból az visszafizetésre kerül. Kötvényt nem bocsátunk ki, mert úgysincs kinek.

Válaszok:
LézerJani | 2012. január 27. 15:46
Kronikas | 2012. január 27. 16:49

Ezek szerint nálad jobban...

"A Jobbik arra szólítja fel a kormányt ne hajtson fejet az IMF előtt."

Legyen osztályrészünk a teljes deklasszálódás, kiszolgáltatottság? Mert egy olyan ország, akiknek nincsenek természeti kincsei, értékes ásványkincsei, nem tud megélni elszigetelten.
"Nem leszünk gyarmat". Kinek is nem leszünk a gyarmata? Gondolom az EU-nak. De hát az EU mi is vagyunk. Belegondolt valaki, hogy mi lenne, ha kilépnénk at EU-ból? Kimenne az itt dolgozó munkát adó külföldi vállalat nagy része, mert vám terhelné az általuk előállított és külföldön értékesített termékeiket. A magyar kis-közép és nagyvállalkozók is ebbe a reménytelen helyzetbe kerülnének. Nem lehetne eladni az Unióban a termékeiket. Akkor hol, kinek adnák el?

Válaszok:
LézerJani | 2012. január 27. 15:41
bucó | 2012. január 27. 16:10
bucó | 2012. január 27. 16:16
Winston Smith | 2012. január 27. 16:57

A "progresszívvá tételnek" az a célja "kedves fiam, pálottszájú Tóbiás", hogy minél több pénzt sajtoljanak ki, amit ezek (imf uzsorás zsidajai) el bírnak lopni! Öket vastagon nem érdekli, honnan van az a pénz, de a multik és a bankok tabu; hát marad a magyar nép...

Csak neked súgom, mert látom nem tudod: Még mindig a magyar kkv szektor foglalkoztatja a legtöbb embert az országban!
A multik adnak néhány embernek munkát (egyébként koncentráltan, mert ahol ott van a gyár, ott viszonylag sok embert foglalkoztat, de) a profitot kiviszi, adót pedig nem fizet!
Az állami (azaz a mi pénzünk!!!) pénzt meg nyeli, mint kacsa a nokedlit!

Válaszok:
boMisch | 2012. január 27. 15:46
Obulus | 2012. január 27. 15:46
Obulus | 2012. január 27. 15:54

Nem a felét, hanem az egészet, addig amíg a gazdaság talpra nem áll! Utána pedig visszafizetnék a tökét, de a kamatokat nem!
Az eddigi államadósságot 12- szeresen visszafizette Magyarország, mégis a 90- es 20 milliárd dollár 120 milliárdra nött (vagy mennyi most az államadósság?...), a nemzeti vagyon 90%- a pedig eltünt!
Itt jusson eszébe mindenkinek Simon Peresz: "felvásároljuk Magyarországot" szövege...
Nem gyanús?

Válaszok:
boMisch | 2012. január 27. 15:55
jag3 | 2012. január 27. 15:56
Kronikas | 2012. január 27. 16:50

A kkv-szektor pedig a multik tömeges beszállítója, alvállalkozója

Lehet, hogy nem a multik foglalkoztatják a legtöbb embert, de magyar export 70-80%-át a multik adják!

Az is hazugság, hogy kiviszik a nyereségüket, hiszen döntő többségben visszaforgatják a gazdaságba. A magyar vállalkozások nem tudják a kieső multik szerepét átvenni. Nem tudnak, Suzukit, Mercedest, Audit gyártani. Ha tudnának is, nincs kinek eladni.
A multikat nem lehet hazaival pótolni. Katasztrófába sodorná az országot, egy befektető ellenes kormány.

Simon Peresz megszidta az izraeli befektetőket, mert túl sok ingatlant vásárolnak New Yorkban, Lengyelországban és Magyarországon, ahelyett, hogy Izraelben fejlesztenének. Te is megkajoltad a szélsőjobb által leegyszerűsítve és elferdítve szajkózott ellenség-kijelölő vakert.

Válaszok:
foka1 | 2012. január 27. 17:36
rakosi | 2012. január 27. 18:10

Ami a felét, vagy az egészet illeti nem velem van vitád hanem Zsiga-Kárpát Dániellel ;)

Ami a többit illeti, attól, hogy igazad van még nem fognak jobban élni a magyarok. Nekik ugyanő (ZS-K.D.) nélkülözést igér, mert úgy tűnik a magyarok szaros kis életénél a hős nemzetgazdaság hős küzdelme fontosabb. Ez szvsz sajnálatos.

Az meg, hogy a "gazdaság talpraáll" csak úgy önmagától mese habbal. Ahhoz, hogy az árudat eladd piac kell. Ez még itthon is igaz: a lakosság nem fogja megköszönni neked, ha tizszer annyit kell fizetnie mondjuk a cipőért, mert az úgy "hősies".

Ha a Fidesz gazdaságpolitikája félre- és megvezetésre épül, úgy a Jobbiké egy képzeletbeli világra.

"A Fidesz egy tehetetlen és tehetségtelen rablóbandának bizonyult.."

Nem értek egyet veled.
A Fidesz igenis rendkívűl tehetséges, ha a párthatalmuk bebetonozásáról, zsebük töméséről, pénzelkúrásról, a vetélytárs eltiprásáról, új adók, büntetési tételek bevezetéséről van szó.
(Ezek megvalósításában gyorsak is.)

Egyszerűen nem érdekli őket a választóik és az ország sorsa.

Azt meg egyszerűen nem értem miért támadja őket ilyen hevesen a pénzmaffia, hiszen idáig bármilyen intézkedést hoztak abból a bankok profitáltak. (Még a különadóból is, mert ennek kapcsán a bankok több pénzt szedtek be, mint amennyit leadóztak.) Az állampapirokon is jól megszedik magukat, miután a Fidesz hatalmas hozammal árulja.

A szoboszlói kongresszuson hozott (saját és a holdudvar zsebét mentő) végtörlesztési ötlet verhette ki a biztosítékot. Ekkor indítottak offenzívát.
(Ezen sem vesztettek a bankok, mert a többi adóson az árfolyam manipulásával többet beszedtek/nek mint a veszteség.)

Esetleg megijedtek, hogy a 2/3-al más esetben is kibújhatnak a pórázból.

"Kimenne az itt dolgozó munkát adó külföldi vállalat nagy része, mert vám terhelné az általuk előállított és külföldön értékesített termékeiket."

Ebből a "szakszerű" mondatból látszik, te annyit értesz a gazdaságból és a vám mibenlétéről, mint a kutya a holdraszállásból.
Csak ugatni tudod.

Válaszok:
boMisch | 2012. január 27. 16:22

"Kimenne az itt dolgozó munkát adó külföldi vállalat nagy része, mert vám terhelné az általuk előállított és külföldön értékesített termékeiket."

Ebből a "szakszerű" mondatból látszik, te annyit értessz a gazdaságból és a vám mibenlétéről, mint a kutya a holdraszállásból.
Csak ugatni tudod.

(jav.)

Elkapkodtad. Arról van itt nagyba szó, hogy kiugrás után a magyar árut csak vámterhek megfizetése mellett lehetne az Unióban értékesíteni. Már ha egyáltalán beengednék.
Éljen az Unió ! Aki mást mond, az rosszat akar kishazánknak, és a magyarságnak. Mert Zs.Kárpát nem egy hétköznapi koponya, de amikor kukába borította a Tesco előtt a felvidéki magyarok által termelt tejet, na hát az igen megvetendő álláspontra utal.

Válaszok:
bucó | 2012. január 27. 16:33

Rád is áll az előző hozzászólásom!
(A hold ugatása.)

A Győrben gyártott Audit meg a kecskeméti Mercédeszt biztos kemény vámmal terhelnék. Különösen a németek lennének érdekeltek ebben...

Válaszok:
boMisch | 2012. január 27. 16:46

Nem látsz tovább az orrodnál. Az Unió - és természetesen Németország is - a saját iparát, és a saját munkahelyeket védi. Így tett akkor is, amikor még kívül voltunk, és így lenne az esztelen kiugrás után is. De ez lenne a kisebb baj, mert ezzel együtt irgalmatlan káosz, nemzetközi jogviták keletkeznének, sőt embargóval sújtanák Vona főméltóságú úr kormányzóságával irányított Magyar Királyságot. Mi meg nyomorogva magasztalhatnák a szentkoronát.

Brávó!

Így nagyjából 2 hétig működik az ország utána elkezdenek zsidózni...

"addig amíg a gazdaság talpra nem áll! "

Ugyan miből és hogyan?

Winston Smith 2012. január 27. 16:57

"Kimenne az itt dolgozó munkát adó külföldi vállalat nagy része, mert vám terhelné az általuk előállított és külföldön értékesített termékeiket"


Ezt miért fogadjuk el kiindulásnak?

Ha már itt tartunk, és kilépnénk az euból, akkor az élelmiszerre vámot vetnénk ki, támogatva a hazai piacot. Ez a mercedesz-audi- stb importált félkész termékeket nem érintené, vagy mondjuk 5 év alatt lenne fokozatosan bevezetve, ha azt szeretnénk, hogy kimenjenek. Sok embernek adnak munkát, van értelme, hogy itt vannak. DE olyan a világ egyetlen országában sincsen, hogy a multi többet kap adómentesség és egyéb támogatások formájában, mint amit az államnak befizet.

Ez volt eddig a rendszer, és gyanítom, még most is az. Tehát egy szerény adókulcsot igenis meg lehet állapítani, és talán ebbe a multi sem fog beledögleni.

Ha azzal fenyegetőzne, hogy elmegy innen, hát akkor legrosszabb esetben maradjon itt a munkahelyek miatt. A haszna ugyanannyi lenne, mint eddig.

részletkérdésekről van szó...

Válaszok:
Kronikas | 2012. január 27. 17:07

Jajj, már a Jobbik is... szegény narancsfasiszták!!!

A hazai termelők nem képesek ellátni élelmiszerrel az országot - ezt kéne felfogni.

Még a műtrágyát és alapanyagait is külföldről hozzuk be. A vámok a hazai árakat emelnék...

Válaszok:
bucó | 2012. január 27. 17:53

ha a fidesz gondolkozott volna előre, akkor a szabadságharcos politikát a kormányváltás után el sem kezdi..
és ha nem hergeli fel vele a népet, hanem ő is a józan költségvetési politika mellett áll ki, akkor a jobbikot sem hozta volna ennyire helyzetbe. (és ki tudja.. bennem meg tán szimpátiát ébresztett volna..)
lettek volna hőzöngők persze, meg fájt volna, pont ezért nem volt mersze orbánnak. ő megszorításmentes, fájdalommentes gazdaságpolitikát ígért, stabil forinttal, csökkenő államadóssággal. hát hogy is mondjam szépen.. nem jött be.
szóval ha gondolkozott volna előre, akkor belátja, hogy ez _nem jöhetett be_.

Válaszok:
foka1 | 2012. január 27. 17:32

Ha én olyan okos lennék előre, mint te utólag, már három Nobel-díjam lenne!

Hajrá Jobbik!
Izzadnak a bolsik!

Nem látom , hogy a szélsőbaloldali szekta ellen is fellépnél vöri!?

Válaszok:
boMisch | 2012. január 27. 19:12

A hazai termelők nem azért nem termelnek, mert nem értenek hozzá.
Azért nem termelnek, mert nem éri meg.
Ilyen körülményeket teremtett az unió, erre találták ki.
A Fideszes, hülye banya meg vetőmagot, kisnyulat visz vidékre, meg osztja az észt (hülyének nézi az embereket).
Vihet tonna számra, mert nem éri meg elvetni, felnevelni. Ahogy elkezdi már is termeli a veszteséget.
Tehát, nem hülyék az emberek. Épp az ellenkezője igaz.

Mihelyt megéri elvetni, nevelni mindjárt képes lesz az a vidék ellátni az országot. Nem olyan sz..al, mint amit ide behoznak.

Válaszok:
butapesti | 2012. január 27. 18:05
boMisch | 2012. január 27. 19:18
Kronikas | 2012. január 27. 19:22

"Bogár professzor úr a könny és szenvedés gazdaságpolitikájával."
------------------------
Az így is meglesz, csak lassú adagokban...

"A Fideszes, hülye banya meg vetőmagot, kisnyulat visz vidékre, meg osztja az észt (hülyének nézi az embereket)."
-------------------------------
odaadja a cigányoknak, hogy legyenek önállóak.. Az eredmény elkeserítő. A vetőmagot rögtön megeszik, a naposcsibét, kisnyulat úgyszintén.

A saját szemednek és fülednek hiszel?
http://www.youtube.com/watch?v..

Válaszok:
boMisch | 2012. január 27. 19:19
next | 2012. január 27. 20:07

Gondolom elfogytak az észérveid, azért személyeskedsz. Vagy nem is voltak ?

Ha a rohadékok nem hoznák be a narancsot meg a banánt, mindjárt megérné termelni. Fólia alatt, ipari gázzal. Simán el tudná adni 2300 Ft-ért kilóját. És a picsába a felvidéki magyarok által termelt tejjel, meg a székelyek által feldolgozott tüzifával.

Nem kattanok rá, ha nem tudom mi van ott

Azért nem tudnak termelni, mert a földek kicsik, feldarabolták az MGTSZ-eket és képtelenség gazdaságosan termelni ekkora földeken.

Válaszok:
boMisch | 2012. január 27. 20:00

A politikai okokból támogatott családi gazdálkodók egyre inkább leplezett kereskedelmi tevékenységet (is) végeznek.

Izrael felvásárolja Magyarországot?
Izrael részei leszünk?
Ugye nem gondolja ezt komolyan maga sem?
Vagy igen?

Hm!

Válaszok:
rakosi | 2012. január 27. 20:26

Remélem, nem lehet hinni Simon Peresznek!
Ha mégis igazat állított, akkor sem hiszem, hogy az izraeli zászló fog lebegni a parlamenten.
Az viszont előfordulhat, hogy a neves műintézményt a földhivatalban valamelyik zsidó cég jelzáloggal fogja terhelni. Bocsi de, egy kicsit megszaladt a fantáziám.

Válaszok:
nyugi | 2012. január 27. 20:30
Faqtya ezredes | 2012. január 27. 20:30

Mi történt? Fejbevertek? Már majdnem normálisnak látszol.

Faqtya ezredes 2012. január 27. 20:30

Hát ha a 12 évig izraeli katona Hering terjesztette, akkor nem biztos hogy nem igaz, de lehet, hogy talmudi.

Válaszok:
rakosi | 2012. január 27. 20:33

Egyszer már említettem, hogy egy szakaszban szolgáltunk. Szavahihető embernek ismertem meg!

Válaszok:
Faqtya ezredes | 2012. január 27. 20:38
Faqtya ezredes 2012. január 27. 20:38

Nemcsak metéltek szolgálhatnak?

Válaszok:
rakosi | 2012. január 27. 21:04

Talán ha jobban összebarátkozunk, akkor erről is többet mondhatok.

Drága tésztafejű, akkor mit jelent az, hogy az alsó kulcs min. 19% legyen?????

Ha az adatokat nézzük : a 3%-os hiánycél tartása, a devizatartalék 8 milliárdról 39 milliárdra nőtt, a vörös iszap károsultak kártalanítása példásan megtörtént, több, mint 1000 milliárd forintot nem a lakosságtól, a multiktól és bankoktól szedtek be, a nyugdíjak értékállóságát megvalósították, az energiaárakat - leszámítva az olajszármazékokat - kordában tartották. Jelentős lépéseket tettek a valutaadósságok rendezése ügyében. Még milófasz kéne idegen?

1. A 2011-es hiánycélt csak egyszeri – értsd:meg nem ismételhető – bevételekkel, lenyúlásokkal sikerült tartani. Ezért merült fel az érthető aggodalom, hogy 2012-ben majd a betétek, és a devizatartalék megcsapolására kerül sor. Ez egy ilyen kormány, mások tollával szeret ékeskedni.
2. „A devizatartalék most szinte rekord mértékű (35mrd euro), a 2008-as válság kirobbanásakor például csak a fele volt a mostaninak.. ….Mégsem lenne jó üzenet, ha ezt bármire el kezdenénk költeni. Ez ugyanis tartalék, s azt a célt szolgálja, hogy ha befektetők, külföldi cégek ki akarnák vonni a pénzüket, úgy állni tudjuk ennek a fedezetét.”( Bod Péter Ákos)
3. A vörös iszap károsultak kártalanítása példásan megtörtént ? Na ez akkor elég riasztó példa lehet, ha az érintetteknek tömegdemonstrációkkal kell tiltakozni.
4. A multik és a bankok azonnal áthárították a lakosságra a különadókat. Megtehették, mert a nemzeti hanta-kormánynak esze ágában sem volt ezt megakadályozni. Ráadásul a jelzálogalapú dev.hiteleseket is az adófizetők pénzéből segítette ki, ahelyett, hogy az egyoldalú szerződésmódosításokat közérdekű keresettel támadta volna.
5. A „nyugdíjak értékállóságát megvalósították” ? Na, ezt se a nyugdíjas fogyasztói kosár alapján számítottad ki.
6. „Az energiaárakat - leszámítva az olajszármazékokat - kordában tartották.”
Ha-ha-ha-ha-Hi-hi-hi……! bocs, nem tudtam megállni, de ez a legátlátszóbb tipikus goebbels/szájjártói propaganda.

Válaszok:
foka1 | 2012. január 28. 17:03
Magyarvagyok? 2012. január 28. 16:52

Tudom, a jobbikot lefasisztázni csunya dolog, de Én most is megteszem.
Attol,hogy probál szalonképesnek látszani, jól kivehetőek az ordas szándékok.
Sötét kocsmák mélyén, talán elhihetőnek tünik, hogy az UNIO az IMF a fő gonosz. Akia az europától idegen magyar népet elkivánja taposni.
Szépen keverve az egyébb ostobaságokkal, máris kész a gyülölet receptje, készülni kell a harcra, a fegyveres leszámolásra, a hatlom átvételére.
Aki ezt bármilyen modon támogatja az vagy müveletlen, hiszékeny vagy maga a gonosz.

Válaszok:
foka1 | 2012. január 28. 16:58

Te nem magyar vagy csak simán kretén.

Nyalogasd a bolsevisták valagát .

Válaszok:
smogger | 2012. január 28. 17:02

És ezt pont te fogod eldönteni?
Na ne röhögtess mán te fijjúúú.....

Válaszok:
foka1 | 2012. január 28. 17:04

" . A vörös iszap károsultak kártalanítása példásan megtörtént ? Na ez akkor elég riasztó példa lehet, ha az érintetteknek tömegdemonstrációkkal kell tiltakozni."

Devecsertől nem messze lakom!
Ismerős mondta: a tüntetők nagy része nem az idén barnult le!
Putris cigányok új házat kaptak! Már most meglehet mondani melyik az.
Most még tüntetnek,bár nem tudják miért, mert az nekik "jár"!

Te ez is vagy?
Hány néven makogsz itt?


Bejelentkezés

Felhasználónév:

Jelszó:


Regisztráció | Elfelejtett jelszó